close
Graham Coxon- All over me

下面的觀眾也太不捧場。



Hey, went in the shower
嘿,沖澡的時候
And I fainted on the floor
我昏倒在地
I was free swimming in light
我在光暈中漫遊了一陣
You were so scared
你被嚇到了
You washed my head
你洗著我的頭
In bright red water
在鮮紅色的水裡
You really thought
你真的以為
I was dead
我死了

I know why you make me so scared
我知道你為什麼讓我如此惶惑
You're all I can see
因為我眼裡只能容下你
You speak and my hearing is impaired
你開口時我聽不見其他聲音
You're all over me
你將我全數佔據

Laid in your bed
躺在你床上
You held my head for a while
你捧著我的腦袋一會兒
Said goodnight and flew away
說聲晚安後就不見蹤影

I know why you make me so scared
我知道你為什麼讓我如此惶惑
You're all I can see
因為我眼裡只剩下你
You speak and my hearing is impaired
你開口時我聽不見其他聲音
You're all over me
你讓我徹底完蛋了



Graham的聲音也真他媽太溫柔,
唱著副歌第一句時我甚至還能想像他的嘴角是笑著的。
55
arrow
arrow
    全站熱搜

    shiyonka 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()